ΓΕΛ ΤΡΙΓΛΙΑΣ

  • Full Screen
  • Wide Screen
  • Narrow Screen
  • Increase font size
  • Default font size
  • Decrease font size

Σχολική Εφημερίδα 2022-2023

Καλώς ήρθατε στη σχολική μας εφημερίδα.


Ευχαριστούμε που επιλέξατε να μας διαβάσετε και ελπίζουμε να συνεχίσετε.


Είμαστε μια μικρή ομάδα με ελάχιστη εμπειρία αλλά πολύ μεράκι.


Μέλη της συντακτικής ομάδας η οποία έχει και την ευθύνη των αναρτήσεων είναι: Μαστραντώνης Κωνσταντίνος, Μερσινά Μαρία, Πατμάτζογλου Αναστασία, Μπουλλάρι Ελίσα


Περιστασιακοί συνεργάτες είναι: Χρυσομαλλίδης Παναγιώτης, Γκορουχτσίβη Μαρία, Καλφόγλου Ελευθερία, Μαυρίδου Λένια


Διακριτική συντονίστρια: Παλαιολόγου Δέσποινα

Τεχνική υποστήριξη: Κοζάκος Σταύρος


“Κάθε αρχή και δύσκολη … ή μήπως όχι ;”

Ο Αριστοτέλης πηγή έμπνευσης

Είναι αξιοσημείωτο και αξιάγαστο να μπορείς να εμπνέεσαι και να μετουσιώνεις με δημιουργικότητα και φαντασία σε ποίημα όσα θεωρούνται η πηγή της καταπίεσης σου.

Η ζωή ου πολύν κρατά

Καθορισμένη διάρκεια

Α-Ω ή Ζ-Η

Ήττα του εμού προς το ζην

Το ζην της συντομίας

Το ζην των περιττών

Αυτή η μοίρα ταιριάζει στους ανθρώπους

Η περιττή!

Αυτή που καθρεφτίζεται στον ζυγό

των θέλω

των πρέπει

των μπορώ

Οι έξεις γίνανε πληγές

Οι πληγές έξεις

Μια επαναλαμβανόμενη υιοθέτηση συμπεριφορών

Προς το μέτωπο του εχθρού

Του εχθρού του εγωισμού μου


Καλφόγλου Ελευθερία

Θεατρικός όμιλος του ΓΕΛ Ν.Τριγλιας

Πρόσφατα είχα τη χαρά να βρεθώ παρούσα σε μια από τις πρόβες της θεατρικής ομάδας του σχολείου μας, την οποία επιμελείται ο κ. Βογιατζής. Μια ομάδα γεμάτη πάθος, γέλιο, φαντασία και θέληση για δουλειά. Η ονομασία της παραμένει προς το παρόν άγνωστη. Έκρινα ενδιαφέρουσα την ενασχόλησή τους και θέλησα να σας ενημερώσω σχετικά με αυτήν.

Η Μαρία Λ., η Κωνσταντίνα Μ., η Αναστασία Β., η Μαρία Μ., η Μαρίνα Γ., η Σοφία Ι., ο Θοδωρής Τ., η Βασιλική Μ. και η Νικολέτα Γ. είναι τα μέλη της ομάδας. Παιδιά που ενδιαφέρονται για το θέατρο, με εξαιρετική κίνηση στον χώρο, συγχρονισμό και ομαδικότητα. Αποφάσισαν να ασχοληθούν με το έργο « Ο μονόλογος ενός σαλιγκαριού», ένα έργο που αφουγκράζεται τη σύγχρονη ζωή. Ένα έργο, το οποίο τα παιδιά έχουν αγαπήσει και προσπαθούν να κάνουν κτήμα τους. Πρόκειται για ένα διασκευασμένο κείμενο που αναφέρεται στην αυτογνωσία, με αυτοσαρκασμό, χορό, τρέλα και ένταση. Μια μοντέρνα προσέγγιση στην οποία φυσικά συμμετέχει και το εκάστοτε κοινό που τους παρακολουθεί. Ένα έργο καθόλου κλασικό και συνηθισμένο με υπέροχο συνδυασμό ξένων λέξεων, καθημερινότητας και δράματος, και ρόλους με τους οποίους θα ταυτιστούμε όλοι μας.

theatriki omada

Τα παιδιά στο τέλος της χρονιάς θα παρουσιάσουν το θεατρικό τους μπροστά στους μαθητές του σχολείου μας. Ένα απρόβλεπτο θεατρικό έργο διάρκειας μιας ώρας, με πολλά τραγούδια στο οποίο εναλλάσσονται το νεύρο με την ηρεμία. Επιπλέον, όπως πληροφορήθηκα από τον κ. Βογιατζή τα παιδιά έχουν τη θερμή υποστήριξη του συγγραφέα του βιβλίου, ο οποίος φρόντισε να τονίσει την ψυχολογία τους και να ανεβάσει το ηθικό τους. Μέσα από όλη αυτή την ιστορία υπάρχει ένα μήνυμα που θέλει να περάσει ο συγγραφέας μέσω του σαλιγκαριού, αυτό λοιπόν ακριβώς το μήνυμα ή αν θέλετε ηθικό δίδαγμα θα προσπαθήσουν να μας περάσουν τα παιδιά μέσα από αυτή τους την εξαίσια προσπάθεια.

Τους ευχαριστούμε πολύ και τους ευχόμαστε καλή επιτυχία!

ΠΟΛΛΑ ΣΥΜΒΑΙΝΟΥΝ ΣΤΟ ΛΥΚΕΙΟ ΜΑΣ

Σίγουρα όλοι μας έχουμε σκεφτεί πόσο βαρετές είναι οι ώρες στο σχολείο και πόσο αργά περνάνε. Ελάτε παραδεχτείτε το, μεταξύ μας μιλάμε. Μόνο διδασκαλία νέας ύλης, τράπεζα θεμάτων και στο βάθος πανελλαδικές εξετάσεις. Όμως για φέτος αφού απαλλαγήκαμε και από τον κορονοϊό υπάρχει μια πνοή δημιουργικότητας, ζωντάνιας και πολλά νέα θέματα να ασχολούμαστε να συζητάμε και να αναζητάμε. Πλήθος προγραμμάτων τρέχουν στο λύκειό μας, με τεράστια ποικιλία θεμάτων. Κάθε μαθητής/ μαθήτρια του σχολείου μας μπορεί να συμμετέχει σε παραπάνω από ένα πρόγραμμα εάν το θέλει και να αποκτήσει και βεβαίωση συμμετοχής στο τέλος της χρονιάς. Μέσα στις ομάδες αυτές κάθε φορά οι συμμετέχοντες μαζί με τον υπεύθυνο καθηγητή συζητούν, ανακαλύπτουν, ανταλλάσσουν απόψεις και ασχολούνται με δημιουργικές εργασίες ατομικές και ομαδικές. Πόσο θαυμαστό και όμορφο είναι εμείς να βρίσκουμε τα ενδιαφέροντα μας και να χρησιμοποιούμε την κριτική μας σκέψη σε θέματα της αρεσκείας μας που έχουν ωστόσο και διδακτικό χαρακτήρα. Τα προγράμματα που υλοποιούνται στο σχολείο μας είναι:

«Κλικ, προστάτευσέ το!» Σκοπός του προγράμματος είναι η ανάπτυξη της παρατηρητικότητας των μαθητών και η ευαισθητοποίησή τους στην ανάληψη δράσης για ζητήματα του περιβάλλοντός τους. Το πρόγραμμα περιλαμβάνει ομαδικές δραστηριότητες όπως έρευνα με εργαλείο το φωτογραφικό φακό στη γειτονιά τους, επιλογή θέματος που θέλουν να προστατεύσουν και σχεδιασμό δράσης για αυτό.

Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα «Έλα στη θέση μου!» αποτελεί μια εγκεκριμένη από το Υπουργείο Παιδείας πρόταση προσέγγισης βασικών ζητημάτων που συνδέονται με τις ανισότητες φύλου στην Ελλάδα, με στόχο να ενημερώσει και ευαισθητοποιήσει τους μαθητές και τις μαθήτριες της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. Το πρόγραμμα έχει εγκριθεί από το Υπουργείο Παιδείας και υλοποιείται βάσει εκπαιδευτικού υλικού σε μορφή οδηγού προς τον/την εκπαιδευτικό, το οποίο περιλαμβάνει φύλλα εργασίας για τις/τους μαθήτριες/τες

«Εγώ και Εσύ μαζί»- Εκπαίδευση στα Ανθρώπινα Δικαιώματα: Στόχος: η εκπαιδευτική προσέγγιση των Ανθρώπινων Δικαιωμάτων και των Δικαιωμάτων των Παιδιών μέσα από δραστηριότητες που αφορούν τη διαφορετικότητα, το προσφυγικό ζήτημα, τον σεξουαλικό προσανατολισμό, την ισότητα των φύλων και την προσβασιμότητα. Με βάση το υλικό, οι εκπαιδευτικοί καθοδηγούνται δημιουργικά στην εφαρμογή και τη σκοποθεσία του προγράμματος, μέσα από την υλοποίηση δραστηριοτήτων και σχεδίων παρεμβάσεων εντός της τάξης, αλλά και ως προς τον σχεδιασμό και την υλοποίηση κοινωνικών παρεμβάσεων. Η πραγματοποίηση βιωματικών δράσεων έχει ως στόχο τη συμμετοχική δράση και την ενεργοποίηση του μαθητικού κοινού.

Επίσης υπάρχει ο όμιλος της σχολικής εφημερίδας την οποία διαβάζετε αυτή τη στιγμή που φιλοδοξεί να καταγράφει όσα συμβαίνουν στο σχολείο μας από μια ομάδα παιδιών με μεράκι για την δημοσιογραφία. Υπάρχει ο όμιλος του θεάτρου με μαθητές και μαθήτριες που εκφράζονται μέσω της κίνησης και των θεατρικών κειμένων.

Τέλος, για πρώτη φορά το σχολείο μας θα συμμετέχει σε ένα Ευρωπαϊκό συνέδριο για την τέχνη στην Φλωρεντία και ετοιμάζει θεατρικό δρώμενο με « ομιλούντα αγάλματα». Περισσότερες πληροφορίες θα βρείτε στην ιστοσελίδα του σχολείου μας.

ΕΣΕΙΣ ΣΕ ΠΟΙΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΥΜΜΕΤΕΧΕΤΕ;;;

Ο ΕΘΕΛΟΝΤΗΣ ΜΕΣΑ ΜΑΣ

Το σχολείο μας μετά από πρόταση του κ. Βογιατζή και της κ. Παλαιολόγου και την έγκριση τόσο του διευθυντή όσο και του συλλόγου διδασκόντων του ΓΕ.Λ. Ν Τρίγλιας οργάνωσε ενημέρωση των μαθητών της Γ λυκείου για προγράμματα Erasmus που απευθύνονται σε νέους προς απόκτηση πλήθους εμπειριών. Η γνωριμία με άλλους πολιτισμούς, με ομηλίκους από άλλες ευρωπαϊκές χώρες, η συνεργασία σε θέματα που προβληματίζουν την ανθρωπότητα όπως η κλιματική αλλαγή, ο πόλεμος, η προσφυγιά, τα οικονομικά αδιέξοδα θα συμβάλλουν στην ολοκλήρωση των μαθητών και στην ωριμότητά τους. Οι νέοι σε αυτά τα προγράμματα μπορούν να εκφραστούν με ποικίλους τρόπους όπως θέατρο, φωτογραφία, μικρού μήκους ταινίες και να συνεργαστούν με άλλους νέους στην Ευρώπη. Όλες αυτές οι δράσεις έχουν ως βάση τους τον εθελοντισμό και επειδή πιστεύουμε ότι η πρόθεση υπάρχει από μέρους των παιδιών αλλά δε γνωρίζουν τρόπους να τη διοχετεύσουν, η εκδήλωση αυτή πιστεύουμε ότι βοήθησε πολύ τους μαθητές μας.

Οι μαθητές έδειξαν ιδιαίτερο ενδιαφέρον , βομβάρδισαν κυριολεκτικά με ερωτήσεις τους υπεύθυνους της ενημέρωσης. Ιδιαίτερο ενδιαφέρον είχε η παρουσίαση της προσωπικής εμπειρίας των εθελοντών που δραστηριοποιούνται στον Δήμο Ν. Προποντίδας από την Ισπανία και την Γαλλία. Ελπίζουμε οι μαθητές μας να προβληματίστηκαν , να διεύρυναν τους ορίζοντές τους τον τρόπο θεώρησης της ζωής τους και να ανακάλυψαν μέσα τους τον εθελοντισμό.

εθελοντές

εθελοντές1

Έχουμε στο Λύκειο μας βιβλιοθήκη;;

Ναι, πολλά παιδιά αναρωτιούνται που είναι η βιβλιοθήκη μας, γιατί δεν έχουμε συγκεκριμένο χώρο –αίθουσα όπως είναι το λογικό. Έχουμε, όμως, δύο φωριαμούς γεμάτους ενδιαφέροντα βιβλία πρόσφατων εκδόσεων που ικανοποιούν ποικίλα ενδιαφέροντα. Μήπως πρέπει να τη γνωρίσετε προτού την «αφορίσετε;»

Γίνονται συνεχείς προσπάθειες εμπλουτισμού και εκσυγχρονισμού της βιβλιοθήκης. Η τελευταία επιτυχία μας είναι ότι πλέον ο το σύνολο των βιβλίων έχει καταγραφεί ηλεκτρονικά σε χώρο που μας παραχωρεί το my school. Στην προσπάθεια αυτή συνέβαλλε καταλυτικά η μαθήτρια Ιωαννίδου Φωτεινή και την ευχαριστούμε πολύ.

Σας περιμένουμε στον «χώρο» της βιβλιοθήκης ……..

Η υπεύθυνη της βιβλιοθήκης Παλαιολόγου Δέσποινα

                                                                Bibliothiki1              Bibliothiki1

Σελίδα 2 από 3

You are here: